Contact

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie of het maken van een afspraak.

De praktijk is geopend van maandag - vrijdag vanaf 09:00 uur en bevindt zich op de tweede verdieping en is niet toegankelijk met een rolstoel.

Voor meer informatie en inlichtingen kunt u contact telefonisch opnemen met Dina Vos.

Adres
Graan voor Visch 18709
2132 GG Hoofddorp

Telefoon
023-5643189
06-31939058

Email
vos.dina@gmail.com

KVK nummer: 34342592

FAGT nummer: 00135

RBCZ registratie nummer: 309031R

Overzicht opleidingen en cursussen Dina Vos

2018   |    NAET Therapy - Total Reset Methode - NAET Academy Almere
 Sinds 2011 doorlopende cursussen van alle modules

2016   |   Medische Basiskennis - Conamare

2012    |   An Shen, ADHD/Dyslexie + Buikmassage Chi Nei Tsang - Total Health Academy

2011    |   Zwangerschaps- en geboorte Reflexology - Total Health Academy

2010   |   Chinflex - Total Health Academy

2009   |   Neuroreflexologie - Total Health Academy

1999   |   Intuïtieve ontwikkeling opleiding - Arcos Den Haag

1998   |   Voetreflextherapie - Arcos Den Haag

 

 

 

 

 

Klachten?
Als CAM-therapeut doe ik mijn uiterste best om cliënten met de grootst mogelijke integriteit therapeutisch te behandelen. Vrijwel altijd tot grote tevredenheid van cliënten. Toch kan het voorkomen dat u vindt of vermoedt dat ik als therapeut, om welke reden dan ook, niet juist gehandeld heb.

Als FAGT geregistreerde CAM-therapeut ben ik vanuit de wet WKKGZ verplicht aangesloten bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris via Quasir en geschilleninstantie Zorggeschil welke door het ministerie van VWS is erkend. Bovendien sta ik ingeschreven in het TCZ/RBCZ register, waar het tuchtrecht georganiseerd is.

In geval van een klacht, kunt u de hieronder beschreven stappen ondernemen:
1.  Neem contact op met mij en leg het probleem voor. We kunnen dan samen kijken voor een oplossing.
2.  Indien een dergelijk gesprek niet het gewenste resultaat heeft, kunt u contact opnemen met Quasir. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal u begeleiden in dit proces.
3.  Indien ook de klachtenfunctionaris niet heeft geleidt tot het door u gewenste resultaat, dan is er de mogelijkheid van een geschillencommissie. Uw klachtenfunctionaris kan u daarbij helpen.